14 september 2006

Middag

Saker att vara nöjd med torsdagen den 14 september.

Jag kom hem trött och seg efter en dag på jobbet. Nuförtiden, eventuellt åldersrelaterat, är jag det för det mesta. Åtminstone under veckan.

Väl hemkommen ser jag att Skotten har städat hela garaget! Nöjd!

Går över till Gammelbästisen för att utbyta dagens händelser. Blir inbjuden på spagetti och köttfärssås. Nöjd!

Vad mer kan en seg 42-åring begära.

Nu stundar en träningsmatch mellan Eskilstuna Basket och Örebro.

Livet är komplett!

Gammelbästisen står och lagar spagetti och köttfärssås just i detta nu.

5 Comments:

Blogger Lotten Bergman said...

Nej, sörru, jag tror faktiskt inte att vi kan begära mer! I alla fall inte som 42-åringar. Som 52-åringar, däremot, har jag hört att man kan få lov att begära stödstrumpor.

14 september, 2006 21:22  
Blogger bästisgrannen said...

Och nya basketstrumpor ... extra långa ...

14 september, 2006 21:41  
Anonymous Anonym said...

Vilket sammanträffande! Igår stod jag och lagade spagetti och köttfärssås till middag innan vi skulle åka och titta på samma träningsmatch.

Långa, snygga basketstrumpor går att köpa på www.wigwam.com tror jag det var.

15 september, 2006 08:11  
Blogger aequinoxia said...

Jag lästedet här idag och tänkte på dig...

20 september, 2006 14:30  
Blogger bästisgrannen said...

aequinoxia- Vad gulligt:) Journalisten har avslöjat skottarna. Allt stämmer:)

20 september, 2006 17:06  

Skicka en kommentar

<< Home