18 november 2009

Gammelbästisar och Bästisgrannar

När man bor granne med Gammelbästisen saknas det inte bloggvirke. Livet rätt över gatan är mer som en spännande actionrulle medans jag själv inhalerar ingefärste i godan ro. I söndags höll det på att gå riktigt illa. Det är tur att det finns män med bra luktsinne och sinnesnärvaro.



Inhalerar ingefärsdekokt som jag inbillade mig skulle hjälpa mig att andas. Förkylningar är inte roliga även om det inte är svininfluensan.

Ordningen är återställd: nu bor vi tillsammans igen! Finn fem fel eller ett okänt antal barn!

6 Comments:

Blogger Lotten Bergman said...

Jag ser tre barn på bilden, varav ett är ditt. Underligt nog stämmer det med verkligheten samtidigt.

18 november, 2009 17:57  
Anonymous Bästisgrannen said...

Jag hittar också tre barn! Märkligt:)

18 november, 2009 19:48  
Blogger Isoboogie said...

Vilken fin och stökig bild!!Föresten så hitta jag också tre barn.

18 november, 2009 21:19  
Blogger bästisgrannen said...

En av dessa barn blir snart tonåring:)

18 november, 2009 21:33  
Blogger Yvonne L said...

Det är ju en väldig tur när Gammelbästisar och Bästisgrannar bor just grannar.
Hoppas ingefärsdekokten gjorde någon nytta, och jag såg också tre barn på bilden.

18 november, 2009 23:18  
Blogger bästisgrannen said...

Yvonne, jag vet inte om ingefärsdekokten gjorde någon större nytta men jag mår mycket bättre idag och det kändes bra att inhalera ingefära:)

19 november, 2009 08:17  

Skicka en kommentar

<< Home