24 juli 2007

Roadtrip: på väg mot USA (uppdaterat)


Vaknade i morse utan att riktigt ha somnat. Låg nämligen och oroade mig för att mina tre klockor inte skulle väcka mig.


Nu sitter vi på tåget ... we're on the way (klockan är 05:31). Gammelbästisen gjorde matsäck!

Skotten! Jag glömde att dra ut soptunnan och kaffeapparaten är full av sump!

Uppdatering på flygplatsen kl 09:14

Vädret i Stockholm var inte det bästa i morse vid sexsnåret.

Nu sitter vi vid gate 17 at the point of no return. Jag har köpt ny kajal (den gamla köpte jag 1985) och bronze-puder. Gammelbästisen tror att hon är cool och lugn, men jag vet nog. Moahahahaaaa.

5 Comments:

Blogger Översättarhelena said...

Ni har väl inte glömt att ta på er stödstrumpor? Det är inte bara snyggt och sexigt utan fantastiskt skönt på långa flyg- och bussresor.

24 juli, 2007 12:30  
Anonymous Anonym said...

Gammelbästisen joggade fram och tillbaka mellan toaletten och våra sittplatser.

Just nu har vi fem timmar att spendera på Philadelphias flygplats, vi ska omedelbart kolla om de har stödstrumpor. Jag brukade jazza runt på Park Lane med stödstrumpor förr i tiden:)

24 juli, 2007 21:46  
Blogger Lotten Bergman said...

Jag tror att den öl vi just svepte kräver en donut som dunkas här intill.

24 juli, 2007 21:50  
Anonymous Anonym said...

Spännande! Nu kan man följa USA-resan i stereo! Skriv mer!

Wv bmyxet... tog ni med er mycket byxor?

25 juli, 2007 09:46  
Anonymous Anonym said...

ab - bara kortkort:)

25 juli, 2007 17:54  

Skicka en kommentar

<< Home